Dobitnici potpore programa u 2019. godini

28/02/2019.

Na natječaj otvoren 13. studenog 2018. godine pristiglo je ukupno 267 prijava iz cijele Hrvatske, od kojih je u drugi krug ocjenjivanja od strane stručne komisije odabrano njih 15. Nakon što je finaliste komisija posjetila na terenu te dodatno razmotrila njihove prijave, odabrano je sedam projekata kojima će, osim bespovratne financijske potpore u iznosu od 72.000 kuna, ACT Grupa osigurati i promociju te kontinuiranu savjetodavnu poslovnu podršku za razvoj tijekom sljedećih šest mjeseci.

Predstavljamo vam dobitnike potpore u 2019. godini, abecednim redom:


Adventure Donkey j.d.o.o. (Zagreb)
Projekt: Sight Run

SightRun je inovativan turistički proizvod koji pomaže turističkim destinacijama da se predstave kao Runner Friendly, a lokalnim proizvođačima da prezentiraju svoj proizvode, na prijateljski i nenametljiv način. 

Kroz SightRun aplikaciju uključit ćemo nekoliko destinacija kontinentalne i gorske Hrvatske koje ćemo predstaviti kroz njihove posebnosti, atrakcije, tradicionalne običaje, lokalne restorane, proizvode i suvenire.

Svojim djelovanjem želimo predstaviti vrijednost kontinentalnih destinacija Hrvatske i lokalnih proizvođača koji djeluju u njima te ih predstaviti ovoj zanimljivoj turističkoj niši te im tako na inovativan način omogućiti plasman njihovih proizvoda.

SightRun je mobilna aplikacija koja spaja trčanje i razgledavanje. Audio zapisi koje aktivira GPS signal navigiraju trkača te pričaju zanimljivosti o atrakcijama pored kojih se prolazi, o lokalnim delicijama i tradicionalnim proizvodima te gdje ih kupiti.

Više informacija na www.sightrun.com.


APEA – Obrt za edukaciju, promidžbu i proizvodnju (Koprivnica)
Projekt: Adventures of ECO

Adventures of ECO je prva hrvatska edukativna računalna igra s naglaskom na održivo gospodarenje otpadom, reciklažu i ekologiju. Igra je dio integriranog sustava učenja koji povezuje igru s odvajanjem otpada u stvarnom svijetu pomoću QR tehnologije. Namijenjena je osnovnoškolskom uzrastu i cilj joj je promjena stava i ponašanja mladih prema cjelovitom sustavu gospodarenja otpadom. 

Osim učinkovitijeg i zabavnijeg učenja u školama, korisnici će kroz sustav nagrađivanja biti motivirani na odvajanje otpada u stvarnom životu. Prilikom odvajanja, u početku baterija, skeniranjem QR kodova ostvarivati će dodatne bodove i feature u igri, dok će ih sadržaj igre dodatno usmjeravati na odvajanje.

Gejmifikacija održivog gospodarenja otpadom utjecati će na učinkovitost edukacija i podizanja svijesti, te sustav nagrađivanja odvajanja na smanjenje količina otpada koji završavaju na odlagalištu.

Više informacija na www.facebook.com/adventuresofeco.


Beyond Seen Screen d.o.o. (Zagreb)
Projekt: ExRey

Što je Shazam za audio, to je ExRey za video. Nova tehnologija koja mijenja način interakcije s video sadržajem.

ExRey je nova digitalna platforma koja omogućava gledateljima video sadržaja, da na brz i jednostavan način dođu do dodatnih informacija vezane za sadržaj koji gledaju, a bazirana je na tehnologiji prepoznavanja video sadržaja. 

Cilj je da platforma postane centralno mjesto gdje će se konzumenti video sadržaja educirati, zabavljati, kupovati i djeliti informacije vezane za gledani sadržaj.

Našim klijentima omogućavamo da obogate sadržaj koji kreiraju te da ga putem platforme dodatno monetiziraju.

Kako platforma radi? Kroz ExRey web aplikaciju, klijent unosi dodatne informacije i veže ih za pripadajući video sadržaj. Gledatelji putem ExRey aplikacije, na pametnom telefonu, skenira željeni video sadržaj i konzumira dodatne inoformacije.

Više informacija na www.exrey.tv.


Buzdovan j.d.o.o. (Zagreb)
Projekt: Optimizacija proizvodnje i uvođenje autohtonih sorti jabuka

Buzdovan, prvi i trenutačno jedini hrvatski craft cider, je lokalni proizvod dobiven od domaćih ručno branih jabuka bez dodatka vode, šećera, umjetnih aroma i bojila.

Izlaskom na tržište prije dvije godine Buzdovan je kapitalizirao od rastućeg craft pokreta i trenda konzumacije prirodnih i lokalnih proizvoda te ubrzo našao put do krajnjih kupaca. Iako već postoje tri linije proizvoda, postojeće tržište svojim zahtjevima nadilazi naše proizvodne kapacitete ovisne o dostupnosti tuđih sustava prerade. Zato ovim projektom želimo oformiti vlastiti pogon za preradu jabuka koji će nam dugoročno osigurati fleksibilniju, neovisniju i jeftiniju preradu. Na taj način ćemo optimizirati proizvodnju i stvoriti uvjete za eksperimentiranje s novim sortimentom.

Priliku za poboljšanje kvalitete našeg proizvoda vidimo u autohtonim hrvatskim sortama jabuka zbog njihovih idealnih organoleptičkih svojstava za proizvodnju cidera. Uzgajivači autohtonih sorti jabuka gotovo u pravilu imaju male nasade usmjerene primarno očuvanju sorti. Kroz ovaj projekt na tragu zajedničkog interesa očuvanja autohtonih sorti identificirat ćemo zainteresirane uzgajivače i zajedničkim snagama iznjedriti održiv model suradnje koji se oslanja na naš zajednički rast.

Dugoročnim ulaganjem u cider od autohtone sorte jabuke proširit ćemo našu ponudu, stvoriti priliku za širenje tržišta te potičući ekološku proizvodnju i očuvanje autohtonih sorti dati dodanu vrijednost našem proizvodu.

Više informacija na www.buzdovan.hr.


CircuitMess d.o.o. (Karlovac)
Projekt: MAKERphone SNAP

MAKERphone SNAP je do-it-yourself mobilni uređaj kojeg korisnik samostalno sastavlja s ciljem dobivanja funkcionalnog mobitela na kojemu može vršiti sve klasične mobilne funkcije te uz to programirati vlastite aplikacije u popularnim programskim jezicima Scratch, Python i C++.

Proizvod je namijenjen za uzrast 6+ godina, a mogu ga sastaviti i potpuni početnici u svijetu elektronike bez prethodnog znanja. Korisnici će se na zanimljiv način upoznati sa STEM vješinama te ih na taj način potiče na dalju edukaciju u tom području.

MAKERphone SNAP je prilagođena verzija MAKERphonea u kojem je eliminirano lemljenje te je time proizvod prilagođen mlađim uzrastima.

Našim projektom i proizvodom želimo direktno utjecati na edukaciju o STEM vještinama na što veći broj djece time što ćemo ih već u mladoj dobi na zabavan način upoznati i zainteresirati za STEM područje.

Više informacija na www.circuitmess.com.


Silver technologies d.o.o. (Zagreb)
Projekt: Silver Monitor

Silver technologies je startup tvrtka u ranoj fazi razvoja u domeni zdravstva. Bavi se razvojem visoko-tehnoloških proizvoda: pametnih narukvica i softwera. Riječ je o naprednom sutavu za praćenje zdravlja i sigurnosti starije, slabo pokretne populacije. Čitav sustav osmišljenj je u svrhu poboljšanja kvalitete života I zdravstvene skrbi za stariju populaciju.

Proizvod koji je u fokusu razvoja tvrtke, zove se Silver Monitor. Proizvod se sastoji od pametne narukvice koja prikuplja biometrijske podatke. Trenutno je dostupno 5 funkcionalnosti: mjerenje tlaka, otkucaji srca, tjelesna aktivnost, geo-lokacije i sustav alarmiranja.

Proizvod uključuje i softwersku platformu u obliku web aplikacije, koja je dostupna i na mobitelu. Naš softwer kontinuirano prikuplja podatke (svakih 5 minuta) u toku dana (0-24h). Podaci se u našem sustavu strukturiraju i analiziraju upotrebom napredne tehnologije strojnog učenja. Na temelju ove analize u mogućnosti smo detektirati i prevenirati potencijalne zdravstvene probleme i eventualne ozljede i padove kod starije populacije.

Jedan dio proizvoda, a taj je pametna narukvica je namijenjen i dizajniran za stariju populaciju i njihovu upotrebu. Softwerski dio proizvoda, platforma koja omogućuje uvid u stanje zdravlja starijih ljudi namijenjena je liječnicima i članovima obitelji (skrbnicima).

Naš digitalni zdravstveni sustav biti će prilagođen pravilima GDPR-a. 

Više informacija na www.silvermonitor.care.


Veverec 91 d.o.o.(Oroslavje)
Projekt: Prvi Park znanosti – FAZA II

Park znanosti samoinicirani autorski projekt zamišljen s ciljem da se privatan posjed oplemeni interaktivnim znanstvenim i edukativnim sadržajem namijenjenim svim dobnim skupinama, a osobito najmlađima.

Uz zanimljivu, interaktivnu prezentaciju znanosti u sklopu igre i istraživanja eksponata, znanstvene se spoznaje lako usvajaju i postaju dio općeg obrazovanja svih korisnika. Sadržaj parka čine autorski eksponati, od kojih svaki pokazuje i dokazuje zanimljive pojave iz područja prirodnih znanosti. Posjetiteljima se pruža prilika da na zanimljiv način pokreću, osluškuju ili mjere eksponate te tako u igri spoznaju kako i zašto svaki od njih funkcionira.

Eksponate raspoređene po tematskim cjelinama u zelenom okruženju međusobno će povezivati ulice hrvatskih znanstvenika (Ulica Vladimira Preloga, Ulica Ruđera Boškovića, Ulica Fausta Vrančića…). 

Park znanosti… gdje je znanost zabava!

Više informacija na www.parkznanosti.com.


Čestitamo dobitnicima potpore i želimo im puno uspjeha u razvoju njihovih poduzetničkih inicijativa!