Hrvatski startup FramesPage mijenja način kupovine naočala

15/03/2017.

Svaki treći/a među nama nosi naočale. Samo lani u Hrvatskoj prodalo se 980 tisuća leća. Iako ih nosimo 24 sata, 7 dana u tjednu u prosjeku ih mijenjamo svake dvije do tri godine. Preskupe su, moramo obilaziti trgovine da bi pronašli super naočale, a i kada ih kupimo uvijek imamo iste, bez obzira na stil koji taj dan nosimo. Da li to mora biti tako? Ako u ormaru imamo tri ili čak šest pari traperica, zašto ne bismo mogli imati isto toliko pari naočala, koje ćemo moći usklađivati sa casual, biznis ili svečanim stilom?

Hrvatski startup, online optika FramesPage.com, kao i američki startup WarbyParker koji je revolucionarizirao industriju, pronašao je novi biznis model kojim mijenja način kupnje naočala, stvara novo, za kupce poželjnije iskustvo i uvodi novu paradigmu – “more glasses than jeans”.

Sve je počelo jednostavnim pitanjem: zašto ne bismo mogli lakše, jednostavnije, zabavnije I jeftinije kupovati naočale?

– Naočale i naočalne leće koštaju puno, stoga su kupci bili limitirani na samo jedan par koji najčešče nose 2 do 3 godine. To je kao da 730 dana nosite jedan par traperica. FramesPage je nastao iz te priče s vrlo jednostavnim razmišljanjem: nismo htjeli prihvatiti pravilo “1 naočale = 24/7 = 2 godine” – navode u FramesPage.

Da bi stvorili pretpostavke ne samo za lakši nego i pristupačniji model kupnje naočala, FramesPage nudi okvire i naočalne leće za 399 kuna, dvostruko manje nego u fizičkim trgovinama.

I dok Warby Parker, online brend koji je značajno promijenio iskustvo korisnika i ponudio okvire po cijeni od 99 dolara koje možete naručiti i vratiti, FramesPage ide korak dalje i uvodi mogućnost testiranja s individualnom dioptrijom. Naočale s vlastitom dioptrijom dolaze vam na kućnu adresu, možete ih isprobati i u roku od 15 dana vratiti ako vam se ne dopadaju.

Poslovni model koji predviđa cijenu od 399 kuna za naočale i naočalne leće, istih onih relevantnih svjetskih proizvođača koje kupujemo u tradicionalnim optikama, stvara pretpostavku za to – da imamo više pari naočala nego traperica. – Naočale su jedini predmet gdje se morate odlučiti na kupnju bez da uopće možete isprobati konačni proizvod koji kupujete. Sada to više ne mora biti tako – poručuju iz FramesPagea.

U digitaliziranoj ekonomiji, usmjerenoj na potrebe i iskustvo korisnika, sve se više ljudi odlučuje na online kupnju zbog, kako pokazuju istraživanja, uštede, čak i do 70 posto, kupnje bez stresa, jednake kvalitete naočala, sigurnosti i pouzdane korisničke potpore. Korisnici u Engleskoj svakih sedam minuta kupe naočale u najvećoj online optici; u Americi su istraživanja pokazala da su zadovoljniji kupnjom online nego offline, a u Njemačkoj online kupnja naočala raste 27 posto godišnje. Unatoč tome u Hrvatskoj trenutno vrlo malo optika nudi mogućnost online kupovine.

Online optika FramesPage.com uz naočale nudi i mogućnost kupovine naočalnih leća online, a ugodnost online kupovine unapređuje i sa osobnim savjetnikom za korisnike koji im je na raspolaganju 24/7.

Kontakt:
Facebook: FramesPage
E-mail: info@framespage.com


Projekt FramesPage finalist je natječaja programa “Pokreni nešto svoje” za 2016/2017. godinu.